неделя, 7 февруари 2021 г.

Стратегия # 1 за развитие на твоя мрежов бизнес онлайн

 

Стратегия  # 1 за развитие на твоя мрежов бизнес онлайн

Първата стратегия, която искам да ти споделя е да използваш социалните мрежи, за да извлечеш максимум полза за бизнеса си, като привлечеш хора, които имат интерес към това, с което се занимаваш. Начинът да го направиш е много прост. Когато качиш снимка във фейсбук, ти можеш да я приложиш в конкретен албум от снимки. Затова е добре да помислиш за снимки свързани с твоя бизнес, които е удачно да споделяш. Снимки, които са свързани с успешни истории. Например един такъв албум може да бъде успешни истории на други хора с този бизнес. Може да са за пътувания, за награди или за постигнати резултати, за постигнато ниво на доходи. Също така могат да бъдат и снимки на продукти - истории за ползи и резултати от тях. Например споделяне на препоръки от други хора и всякакви други неща, които можеш да споделиш за бизнеса или продуктите. Албумите със снимки са най-разглежданата част в социалните мрежи. И ако искаш хората да видят кое е това, което правиш и да привлечеш тяхното внимание, използвай ги като качваш ежеседмично снимки там. Защото хората са любопитни, искат да видят как изглежда твоя живот, с какво точно се занимаваш, как се забавляваш, къде ходиш... Така че предложи им забавно, интересно съдържание, свързано с бизнеса или с продуктите.

Всичко това може да работи за теб и за бизнеса ти, дори когато не се занимаваш активно с това в момента. Много е важно обаче да бъдеш последователен в тази стратегия. И да качваш снимки редовно, за да може хората да взаимодействат с тях. Веднъж или два пъти седмично трябва да добавяш някаква подходяща снимка към този албум или албуми в зависимост от това дали страницата ти е свързана с продуктите или с бизнеса ти. Когато качиш една такава снимка, тя може да е придружена със съответния текст. Т.е да напишеш пост, свързан с нея. Например ако страницата ти е за продуктите, споделяш в поста със снимката какви са ползите от конкретния продукт. Или защо това е любимият ти продукт, защо ти лично го използваш. Без да споменаваш коя е компанията или как се казва продукта. Нека има момент на любопитство и загадъчност. За да може да провокираш другите да поискат да научат повече. Ако страницата ти е свързана с бизнес възможността, но все още нямаш постигнати някакви резултати в бизнеса или пък нямаш своя история, която да споделиш, можеш да използваш историите на другите. Може би компанията ти има месечен бюлетин или списание, в което има статии за различни истории на хора, постигнали успехи с този бизнес или с дадената компания, които можеш просто да снимаш и да споделиш в страницата си. Добре е в поста си да сложиш някакъв призив за действие към хората, които искат да разберат повече.

Ако например искат да научат как могат да постигнат същия резултат за себе си с продукта, за който пишеш, ти можеш да ги приканиш да ти пишат на лично съобщение. Или пък слагаш линк към ландинг страница, на която могат да получат повече информация. Но в никакъв случай не слагай линк към сайта на компанията. Ландинг страницата е задължителен елемент от онлайн маркетинга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар